En tur i Zoologisk have
Engang havde vi faktisk årskort til Zoologisk have, og kom der ret tit. Men nu var det ved at være længe siden, og pigerne har spurgt flere gange efter det, så nu skulle det være! Ingen af unger vil have jeg tager billeder af dem, så måtte nøjes med at tage af dyrene. Men det var en rigtig dejlig dag med alle pigerne. Relaterede billeder:
Læs mere